Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Farligt dålig uppdatering

Ber om ursäkt!

Idag är det onsdag och jag har just krupit ned under mitt täcke, eftersom jag haft retsamt svårt att somna under veckan.

Dock! ..dock är det sista jobbdagen imorgon för denna vecka. (fortfarande varannan ledig fredag)
Detta är något som ändras från 27 januari till slutet av maj. Då går jag in på 100%!
Både vemodigt och helt fantastiskt!
Trivs så bra i Danderyd med mina fina barn och rara kollegor. Och jag blir kvar!

Nog om det. Ska lägga huvudet mot kudden nu tänkte jag. Men går det inte är det alltså ingen direkt panik ;)
Ett arbetspass to go (8:45-17:15)
sen är det HELG, och jag får sova sååå mycket jag vill!

Observerar även att det snart blir mycket julledigt för min del! Mys



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: