Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

HEEEEEJ! :)

Min fina blogg... vad har jag gjort med dig?
Ställt dig i ett hörn och låtit dig damma och ingen bryr sig om dig mer.
Men vet du va? Det är VÅR! Det är nya tider! Det är äventyr! Det är skrivlust!! (utan att lova något)

Det är nu fredag i mitten av mars måndad.
Numer är fåglarna glada, krokusarna letar sig upp.. och solen skiner!

Jag har varit ledig från jobbet hela dagen idag, eftersom det är en s.k. planeringsdag,
och min chef sa att jag fick göra som jag ville. Dvs vara med - eller ta ledigt. Jag valde det senare :)

Men dagen har varit låååång. Nu är Klockan halv 3. Men ojoj vad lång dagen har varit. Alldeles onödigt lång.
Jag tog sovmorgon (fast vaknade kvart i 7 och låg och drog mig) till halv 10, och har sedan dess.. duschat, packat, suttit. Som tur är ska inte baken min bli mycket större nu! För snart (läs klockan 17:00) ska jag ta tåget från Jakan till Centralen. På tåget möter jag upp Sara.

Vi ska till Centralen och äta mat, ta ett glas vin.. vänta lite mer.. (fast tillsammans)
18:37 avgår nämligen vårat SJ-tåg - TILL VÄSTERÅS!
Västerås, staden som min fina Sandra bor och pluggar i.
Och i helgen är hon vår! Liksom staden!

Minns med värme resan till Västerås som gjordes i höstas. Nu är det alltså dags igen!
OCH HEJ! - FAN VAD KUL VI SKA HA!

alltså: färdigpackad + väntan = SNART ÄVENTYR

Stay Tuned (kameran är med)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: