Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Killerfrukost

Lördag morgon.

Igår förade jag och Carro hemma hos Sara..
och åkte med 10 tåget in till stan för att hooka upp med fina Sandra (Västeråstjejen!!) som var i stan.
Sandra och hennes pojkvän Lukas, och våran trio.. rörde sig till Soft Bar, där våra grabbar ätit och nu hängde.


Tanken att dra vidare slogs av när stället bjöd på både fantastiskt sällskap och dansgolv!
Trillade ut från stället vid 3 tiden och tog då bussen hem. Minns att jag var förjävla förkyld och även febrig..
Det var skönt att få sova 9 välbehövliga timmar för att orka med även denna dag!
Och idag ler jag... Åt min frukosttallrik:



- mjölk
- juice
- kaffe

- soltorkade tomater
- salami
- kapris
- Babybel-ost
- ägg + kaviar
- jordärtskocka
- brieost
- gurka
- tomat
- cocktailtomater
- permasanost
- syltlök
- sallad


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: