Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

VÄSTERÅS! HALLIHALLÅ!

Hahaha.. aaah skärpning!
Nu är det redan onsdag. Men det blir så när jobbet tar all kraft under vardagarna.
Kommer hem, äter middag, ser ett program på tv (mer orkar jag inte) sen lägger jag mig och sover.
MEN ÅH SÅ HÄRLIGT VÄDRET ÄR! Idag var det helt jävla fantastiskt. Måste leta fram vårjackan.

Iallafall - Saken var ju den, att vi åkte till VÄSTERÅS i helgen som var! :)



[ Fredag ] :

Jag och Sara möttes mycket riktigt upp på tåget mot Centralen i fredags, köpte där Donkenmat,
gjorde oss en fuldrink (i Coca-Colan) och hoppade på tåget mot Västerås!

I Västerås mötte Sandra upp oss.. vi gick hem till hennes lya. Dit anslöt sig en tjej, även hon vid namn Sara.
Efter alkoholintag och lite finputsning drog vi på kårfest och drack billig alkohol och dansade lite.

 
 


[ Lördag ] :

Inte alltför sena i säng, vad vi fräscha och sugna på en härlig frukost som Sandra bjöd på!
Vi trillade därefter ut på gatan och in i stadens gallerior och hittade partykläder till kvällen samt
godis att marinera alkohol i, chips, ostar och annat mums filibabba!

Hemma åt vi lunch - härligt fisksoppa vid 2! (haha ni vill kanske inte veta exakt allt)
..vi hann med lite singstar med öl innan det var middagsdags och mer alkholintag.

 


FÖRFESTEN KUNDE BÖRJA
! -

..det tillsammans med Elin, Robin, Rudolf, Pg, André, Sebbe med flera!
(samma finfina killar som vi partade med i höstas när vi var i Västerås)
Jag blev totallurad i ölspelet fuck-the-dealer :(Sebbe kollade mina kort) ,
och drog efter det en power napisnapi och kladdades något sjukt!!!
Lyckades ändå repa mig och var sedan fräsch nog för Klubb! HAHA 
Denna gång en helt ny klubb som vi aldrig besökt, och omtalat hetast i stan. Vi var heta där tills det stängde vid 2, drog en fylle-kebab, drog hem till Sandra med samma sällskap som i höstas haha! Pang, bom, crasch! - så var det morgon.


  
  
 


[ Söndag ] :

På morgonen hann vi se hela filmen Madagaskar från våra bäddar
innan Sara och jag tackade för oss och drog hem -
TILL STOCKHOLM! (olagligt slitna men glada!)

GRYM JÄVLA HELG. ÄLSKARE!
små äventyr ger stora äventyr - fredag -> Göteborg!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: