Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Skitsnö

Fyfan.. lördag, det snöar! Jag orkar inte ens kommentera det mer än så.

Men Madde är här på besök! Det värmer hjärtat.
Igår (fredag) när jag kom hem från jobbet väntade hon redan i köket.
Efter middag spenderade vi hela kvällen inne i mitt rum framför gamla bilder och godis,
snackade minnen, och om våra liv i allmänhet.

Tänk att det snart är två år sedan som hon flyttade hem till Östersund,
efter att ha bott nämare 3 år i Stockholm och under mitt tak. Scheisse!


oldie bildie

Nu tänkte vi ta oss ut i eländet till väder, bort till Kista, och kolla efter mobilskal till min iPhone 4S.
Är även i behov av plastskydd. Denna iPhone måste, ska och tänker jag hålla HÅRT i !

Ikväll ska jag på teater med min fina Linnéa!
Vi ska se på Spamalot på Oscarsteatern halv 8, med Johans Glans med flera!
Ska bli så otroligt gött! MYS. Ska förmodligen äta någonstans i stan tillsammans innan.

HÄRLIGT!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: