Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Helvete

Idag är det söndag.
Jag hade en riktigt rolig kväll i fredags på Soft Bar i stan. Även igår, på middag hos Jessica tillsammans med henne och Linnea hade vi väldigt mysigt!
Vid halv 12 tiden rörde sig jag och Linnea oss hemåt, då denne skulle jobba dagen därpå (idag).
Själv var jag lite sugen på att hooka upp med fina människor på MP.
Men trötthet och visst halsont fick mig att istället åka direkt hem.
En säng och därmed en utvilad tjej under söndagen (idag) med besök av mormor, syster och dennes pojkvän.

Hm! Tur att jag inte gick ut:
Höll precis på att somna, så mådde jag plötsligt sjukt illa - spydde flera gånger under 3 timmars tid, tills jag äntligen somnade. idag är jag helt slut

Fuck !?



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: