Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Kreativ i mellandagsrean

Haha! Ja, vafan julhelgen orkar jag inte lägg upp bilder från en gång..
Det finns ett album på Facebook som heter December 2011. :$

Men ÅH vad bra helgen var! Helt magisk <3
Alla fina människor, julklappar, engelsk julafton, MP och aah.. åh !


Nu är julhelgen över..
men likväl ledigt! Igår red syster och jag islandshäst borta i Västerhaninge 10-12:30.
(lite slitet med 3 timmar sömn för min del, då man kom från MP vid stängning och sen upp vid 7)
Jag har oootrolig träningsvärk i rumpan idag. Men det var SÅ mysigt!! (träningsvärken är från ridningen)

Idag är det tisdag.. och jag och mamma har shoppat loss i Kista Centrum.
Skönt att vi var ute i hyffsad tid. För fy tusan vad mycket folk de började bli när vi drog 3 timmar senare!

Men vi köpte en massa bra! Jag köpte:
- Tre par örhängen
- Ett nyårshalsband
- En otroligt vacker blus
- Hårklippning, inpackning och schampoo
- Foundation och puder
- Skor reapris/totalutförsjälninspris 500:- (1649:-)
- En kebab med bröd
- En handväska

Väl hemma nu har jag beskådat mina inköp. Samt startat ett nytt konto,
ett konto vid namn: "Sparkonto - resor och äventyr!" Hohoho


BILDER PÅ DAGENS INKÖP:





Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: