Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Fredag

Vaknade strax före 10 idag,
Ordentligt utsövd, men tyvärr ohyggligt förkyld. Svalde en treo - sen vet jag inte vad som hände! Jo.. detta:

- Jag hängde en tvätt
- stoppade i mina sängkläder i en ny maskin
- kastade ut kuddar och täcke på luftning
- gick igenom mina 3(!!) garderober, samt min enorma svartakläders-hög på golvet i mitt rum.
Vilket resulterade i 4 påsar med kläder för återvinning och 2 påsar att kasta.
En garderob med byxor och underkläder.
En annan med tjocktröjor, baskläder, kavajer och klänningar.
En tredje med partykläder, strumpbyxor och myskläder.
(make no sense, jag vet! Men bra blev det)
- dammsugit och dammat av mitt rum

Nu har jag hängt tvätt nr 2 och bytt sängkläder, duschat och gått upp på övervåningen för dagens första måltid.. Och kaffe.
Jag känner dessvärre att treon slutat verka. Tänkte ta en till och strax bege mig ned till systembolaget för en date med min fina Sara!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: