Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Fredag

Hej!

Ja.. jag vet inte vad jag ska skylla på nu.. Men i ärlighetens namn är blogg.se-appen faktiskt rent av gräslig!
Att man sedan och numer har alla bilder från äventyr i iPhonen, och därför inte orkar överföra för att uppdatera vid datorn, de fåtal tillfällen man sitter vid den ^^

Iallafall - sitter i skrivande stund på bussen mot jobbet denna påsklovsfredag och hoppas på hyfsat lugnt och fridfullt vad gäller antal barn etc.. stänger idag.

Igår stängde jag också. Men när jag klev av i Jakan så mötte fina Sandra upp mig.
Vi åt thaimiddag med en varsin stor Zingah och hade det mysigt. tjattrade på ett bra tag innan vi rullade över till Emils. I ljudet av AIK - Göteborg fortsatte vi vårt pladder innan vi slutligen skiljdes åt.
(jag hamnade dock på ett stopp på en skolgård med Camilla innan jag hamnade i säng)

Mjaou... lite trött



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: