Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Life is life

Hej hallå!

Hajs min tanke var att lägga upp ett inlägg om helgen som var. Men i söndags insåg jag att min lilla kamera befann sig i Sarans väska sedan lördag och äventyret på MP.

Förra helgen var iallafall en guldklimp och namn han med mycket både kvälls och dagtid.

Fredag förkrök. I Indien med Sara och Micaela och ett speciellt äventyr till stan och Klubb Aveny.

Lördag var man fräsch och på dagtid(!) iväg med Sara i stan för att prova skridskorna men körde pga regn en marknadsrunda, glöggdrickande i Kungsträdgårdens/skridskobane-kåta, såg på NK skyltningen och hade det allmänt myyyysigt!

Väl hemma åt vi middag hos mig med Niklas och sedan rullade flera underbara in för ett gemensamt alkoholintag!

Efter denna trevliga sammankomst rullade gänget vidare till MP och hade det superduper.
Älskar alla fina människor som finns runt mig som gör mig då lycklig över att vara jag.

Med detta sagt har jag fått med iallafall en del av vad dom hände förra helgen. Ska även försöka få in några iPhone-bilder med denna förkastliga BLOGG.SE-app :)

...men idag är det långt in på en ny vecka! Det år torsdag, och julschemat började idag.
Jag jobbade inte, och har istället:
- tagit sovmorgon till 10:30
- hunnit dricka två koppar kaffe i lugn och ro
- sytt fast toffsen på min mössa som trillat av
- målat julgranar på mina naglar
(interngrej med ett av förskolebarnen)
- shoppat sista julklappen i Centrum
- köpt ögonfrans/bryns färg
- färgat ögonfransar och bryn
- slagit in sista julklappen
- lagt alla mina julklappar under granen

Imorgon jobbar jag 9-16,
Sedan är det jullov for real! Och julhelg som kommer inkludera allt från släkt och mys, mp, engelsk julafton, islandshästridning och paketspel <3
(jag ska försöka ta kameran tillbaka till min ägo)

Mehehe



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: