Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Vad är vinter?

..Svar: en enda lång väntan på ljusare och roligare tider.
Så är det iallafall för mig.
och jag tänkte använda det som ursäkt till varför jag inte uppdaterar.

Vardagarna går på rutin:
Jobb, jobb och jobb. Och extratimmar så fort jag blir tillfrågad.
- I säng mellan 21:00-22:00 (helst)
- Upp och hoppa 06-07 (cirkus)
- Jobba ca 08:00-17:00

Helgerna går nästan på rutin:
- Festa, festa, festa (vinter=mp)
- Slösa pengar på mat, dryck & kläder

- En del av lönen går varje månad automatik direkt in på sparkontot, till framtida äventyr.

Men stopp nu Camilla!!!
Snart är det februari och sen mars..
Ser man i bloggen från förra året innefattade dessa massa roligheter och äventyr! (födelsedagar, partyn och solljuset på g..)
Sammanfattning: januari är inte min månad. Men med jobb och vänner om helgerna så står man ut. Snart vår<3



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: