Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Startar helgen med 11½ timmars sömn. Hej fredag!

Haha! Javisst.. och igårkväll kollade mamma, bror och jag på Indiana Jones.
När den slutade vid 22, gick jag ned till sängs (pga min inte jättebraiga sömn under veckan alltså)

Somnade nästan med engång! Och när vaknade jag? Utan stopp, 09:36 !!!!
Herregud säger jag bara! Jag är utsövd som en björn efter en vinter i idet.
Nu har jag fått i mig lite i matväg.. och tänkte rulla ned till centrum när klockan närmar sig 3,
möta där upp Saran.. ta en liten fika. Sen med bror och Sara åka till Kista och fixa de sista julklapparna
(i mitt fall är det 3x45:- små klappar som skall ingå i familjens årliga paketspel (man slår tärning om små paket).
Som vi ska ha hemma i stugan på juldagen 25 december. Mysigt

Efter Kistatrippen skall jag äta middag tillsammans med min familj,
och resterande av kvällen skall jag sedan dela tillsammans med fina Sara och fina Micaela (Micaela såg man senast i försomras!!!)

H E L G <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: