Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

löddig dag

lördag, och klockan är snart sex.
imorse vaknade jag i en säng med tre personer, långt bort åt helvete!
Madde som låg vid min ena sida var inte pigg alls..
vi hade tidigare kväll tröttnat på larvet i jakosberg där ingenting hände,
och åkte istället  hem till en polare till Madde, där det dracks och dansades en hel del!

snilleblixten sa att jag skulle in till stan med Jessica och kirra julklapparna
som det inte blev av med förra helgen. tog fräför reda på hur man transporterades
med roslagsbana och skit, in till centralen.. och lämnade en den slitna Madde och Peter Panen
och drog för att hooka upp med Byxan. det blev bra grejer ! dock kunde jag inte varit äckligare,
bakis, gårdagens smink (och andedräkt) och med ett parmjukisbrallor.. euk!

väl hemma hinner man hoppa in i duschen och ta på sig närmaste plagg..
sedan vällde det in med folk i vårt hus. päronen har bjudit säkert tre familjer..
dock är det bra småungar. dom äldre hade visst andra planer.. rowligt!
har med lite skills lyckats lätta upp blygsamheten som svävar bland dom småbarnen,
och fick till och med dom två äldsta att joina Glenns rum med bilbanan.

min framtid som lördagkväll bådar väl inte så gott..
förhoppningsvis dyker Madde upp snart, pigg och glad. men de är knappast troligt.
och efter att ha fått i mig lite julskäk så är kanske sängen nummer ett på listan trots allt! Peace


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: