Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Lucia

uppdatering..

i stort sett hela veckan har jag varit stormförkyld.. bihålorna, liksom alla andra!

Igår var jag äntligen kry nog att gå till skolan..
Efter skola åt Madde och jag lite pizza. Sen bytte vi om till Lucia-tema..
och traskade hem till Linnéa där det tillsammans med dom andra
brudarna blev LUSSEBAK!
vi bakade lussekatter, pepparkakor, kola i flera timmar.
Och drack massvis med glögg! massor massor med mys.

Efter att vi bakat klart allt och glasyrerat pepparkakorna, traskade vi bort till sporhallen.
Där var skinkcuppen i full gång! (fotbollsmatcher. där vinnarlaget får en julskinka av förlorarna)
Där drack vi julmust och åt lussekatter tills kvällen nådde sin innebörd.. VAKA in Lucia.
Sen traska Madde och jag hem till huset. Glada och belåtna!

Nu är det lördag! (känns som söndag)
Hoppas kvällen har roligheter att bjuda på! till att börja med har Madde och jag klätt granen!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: