Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

ORKAR INTE MER

Det här var fan den jävligaste veckan på länge vad gäller krav från skolans sida..
Julstress ska väl inte ha något med skolan att göra, eller? fuk! det räcker nu

Har iallafall tillbringat i stort sett all den tid sen jag kom hem vid 3 från skolan..
till att plugga och göra klart alla de uppgifter som förväntas vara inlämnade och klara imorgon!

happy happy girl, happy happy smile!



Just nu ser jag bara fram emot att gå hem från morgondagens skoldag..
jag ha en känsla av att jag kommer känna mig gladare och befriad då,
när all den här skiten är inlämnad och talet talat..
och eventuellt övrigt skolmojs får klaras upp efter jul!

Igår var det Titanic-titt, trevligt värre!
Natten var sömnlös.. så god natt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: