Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

tredje advent

Segt! imorgon är det skola igen..
Sista veckan före lov. men likväl en massa läxor..
Och på onsdag ett matteprov som jag inte ser fram emot!

Igår såg hela familjen på The Muppet Christmas Carol,
som jag tidigare laddat ned. (Också kallad Mupparnas Julsaga)
För mig och syster blev det ett barnminnes upplevelse som värmde varmt om hjärtat!

Efter det hände inte mycket mer.
Skinkcuppen höll fortfarande på i sporthallen. lockande inget vidare.
Istället satte sig jag och Madde oss och kollade filmer..
Efter ett tag så anslöt sig även en Jonthe till filmtittandet
Vi såg på Never Back Down         &           gamla julkalendern Trolltider               - MYS

        



Just nu - drog gästerna som varit här på adventsfika.
Morbröder, kusiner och mormor.
Ätit en massa gott och druckit glögg och julmust.. IGEN <<
lite väl mycket gott, glögg och julmust i helgen va!

NU ÄR JAG TRÖTT!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: