Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

första advent

vaknade (överdrivet eftersom man ingenting sov!) 
upp i kungsängen hemma hos Martin.

Hanna påpekade att hon skulle till jobbet om en stund,
så det var bara att kliva upp och resa hemmåt.

HAHA - gårdagen var (är) något suddig för oss båda!
vi var hemma hos krille med lite people. trevligt värre
jag och Hanna hamnade på lånade cyklar och mötte upp plommonsäljare vid viksjö centrum,
och efter liten vurpa från mig (knäskålen är smaskig!) så åkte vi tillbaka till sällskapet hos Krille.
efter det var det en mycket trevlig? färd på nattbuss, och två flickor som inte orkade åka hem..
istället tog vi oss bort till kungsängen och fick sovplats där. härligt härligt!



väl hemma kunde jag sova någon timma på sängen..
innan mamma upplyste mig om att vi skulle röra oss mot viksjö,
där vi var bjudna på det årlig adventfikat hos några "släktisar".

var helt död. annars var det mycket mysigt! verkligen.

spännande dag, och helg i helthet.
imorgonbitti ska jag se på första avsnittet av julkalendern
med mina kära syskon, peace
!


Kommentarer



Postat av: Fina

Men lillasyster!! Skärpning va?

2008-12-01 @ 20:31:25
URL: http://detjagvillvisa.se


Postat av: Camilla

haha! så farligt var de inte (a)

2008-12-13 @ 19:52:58
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: