Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

fredag & stora feta släkten - underbart!

Jag kan  inte påstå att jag kan det här något vidare bra..
för det kan jag inte! haha


I vilket fall är det fredag idag. Bästa dagen på hela veckan va?
Fast det beror ju på ifall något trevligt händer. Och det hoppas vi!

Huset jag bor i, är fullt av folk! galet är det..
Imorse när jag vaknade snublade jag över två kroppar innan jag nådde dörren ut ur mitt rum.
Min egen familj är på fem personer; mami, papi, lillebror, storasyster och jag.
Dessutom bor Madde, sysslingen från Östersund i källarrummet som vi kallar Indien..
och har bott här sedan gymnasiestarten förra hösten.
I vilket fall är hennes söta familj nere i Stockholm i helgen.  Och dom är också en familj på fem.
+ Purten/Per, läcker singelkille från Norrland på 20, vägarbetare i Sthlm

Fredag är det iallafall, vi kör stenhårt!






Kommentarer



Postat av: madeleine

du glömde purten ahaha fullt hus ohjaaah! snygg blogg!

2008-10-10 @ 20:35:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: