Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

måndag = skola

tillbaka i skolan då.. VÄRDELÖST!!

första lektionen gick ut på att dissekera hjärta/lungor/luftrör.
(första lektionen = precis efter frukost) NEJ TACK!

Ge mig helg för fan!

Dock ser de närmaste tre skolveckorna hyfsat okej ut!
imorgon: bild + film
onsdag: ingen idrott
torsdag: friluftsdag = klättra
fredag: FREDAG! (slutar 13.05)

vecka 6 & 7: frilaggda veckor (endast bildlektioner; göra film) + jag 18år

Efter skolan piggade Jonathan och jag upp oss genom att shoppa loss i stan.
Kollade på Buttericks ifall dom hade vita masker inför nästa Rave (HAHA)
Egentligen åkte vi för å hämta ett par brallor Jon beställde i fredags när vi var inne.
Men då gick det åt helvete för mig att hitta något! 
Starten idag var för mig också seg.. sen gick det bättre! 


(RIP KAMERA)


Kommentarer



Postat av: Anonym

Sådär borde varje måndag se ut!

2009-01-26 @ 21:51:53


Postat av: Camilla

måndag = BlondinBamilla-shoppning

söndag = varmt bad med rosenblad!

2009-01-26 @ 21:57:33
URL: http://bambilla.blogg.se/


Postat av: Jonathan

posted by johnte "mowgli" kamb ^

2009-01-26 @ 21:58:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: