Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

sömnproblem..

Jag har mer eller mindre haft sömnproblem i hela mitt liv.
Eller problemet ligger inte i att sova. Utan i att somna..

När det är lov får man sova precis när och hur mycket man vill.
Men nu när skolan börjar är det svårt att få någon vettig dygnsrytm..
Särskilt när det är uppenbart att man Måste sova, är det extra svårt

 

Falcor håller mig iallafall sällskap på natten när jag är vaken..
Men när han högljudt börjar jaga en stor äcklig spindel,
blir chansen att somna ännu längre bort..

Jag är inget fan av spindlar,
och Falcor är inte den klyftigaste..
Så medans jag försöker peka på spindeln 
så att Falcor ska se vart den är,
glömmer jag helt bort kameran.



Falcor är en värdelös jägare!
Jag är en värdelös fotograf!
Spindeln är stor och äcklig!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: