Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

söndag efter bästa helg <3

Mina vader värker, så att jag knappt kan gå..
Igår torskade jag min nya kamera i backen.
Men den saken hoppas jag ordnas inom en snart framtid!
Bilderna på skiten skall fram, så är det bara!

En droppe i havet är dom problemen.
Jag har haft VÄRLDENS bästa helg!




Bilder skall som sagt ordnas fram..
Alby HJK - Hård Jävla Kärna 24/1

Madde & Me =
Powernap när vi kom hem från fredagsäventyret på lördagförmiddagen.
Lite mumsigt till middag med gästerna, mot oändligheten - och vidare!
Stampade i golvet från när vi kom till partyt, till det att vi åkte hem!



- Nu har vi haft en väldigt, väldigt lugn söndag -
Med leenden på läpparna över allt som gjorts.

Jag tog dessutom ett BAD nyss.
Första badet någonsin i det här huset I think..
absolut inte det sista!!


tända ljus och inpackning i håret, ansiktsmask..
badbomb gjorde vattnet rosa och godluktande..
skrubbade mig med borste och smorde in mig med babyolja..
AMEN ! ! !






Kommentarer



Postat av: Jessica

Hahaha :D tokigt!

2009-01-25 @ 23:56:28
URL: http://byxa.blogg.se/


Postat av: Camilla

och VART var du liksom!?? :(

2009-01-26 @ 12:43:21
URL: http://bambilla.blogg.se/


Postat av: Jonathan

rave<3

2009-01-26 @ 20:38:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: