Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

tissedag & roligheter

Tisdag är en oharmonisk dag.. bara två dar in på skolveckan

Men! fick se våra nya lokaler idag som vi ska ha bildlektionerna i, de var fräscht!

Dessutom är mina två söta vänner tillbaka från sina äventyr, träffa båda två igår <3
 
En annan rolig sak är att jag på fyllan i lördags
tackade ja till en konsert som är nästa onsdag, haha!
Ska bli spännande! Slanten var liten så de ser jag fram emot.
Linnéas jobbarkompis band.. ^^ vet inte ens vad de heter!

Sushiaptiten gick igång på allvar efter middagen på Rice..
Så på fredag blir det att smaska igen!
Ska tillbaka till mysstället på Östermalm, denna gång med Zorroboy!


Något som också är kul är att mitt materiaprov tydligen inte var förrän nästa vecka! - sweet

Nu är det nog slut med roligheter för stunden.. snart är jag 18!

                             



Kommentarer



Postat av: Jessica

trädet juuu!

2009-01-22 @ 17:22:14
URL: http://byxa.blogg.se/


Postat av: Camilla

jaavisst! =D

2009-01-22 @ 21:43:18
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: