Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

äcklad - snart helg!

Fy fan säger jag bara..
sitter här äcklad efter att ha ätit en portion flottig nuggets och pommes.
Det finns inte längre så mycket att välja mellan här hemma. Födan börjar ta slut!
.. bläsch jag mår illa!


Harry Potter igår var bra!
Skönt med bio, var länge sedan..
men inte var vi ensamna i den lilla biosalongen.
Fler än vi var sugna på att se nya Potter på premiärdagen!
Framför allt var det pojkar.. 92or som satt och gapade och hade sig.


Imorgon blir det helg! faaaantastiskt!
Sandra och jag ska mötas upp och inverstera helgdyck efter work.. 
sedan skall jag hem och fixa inför middag/förfest med Jessica, Sara och Annica.
Vidare ut och klubba! Jessica har skrivit opp oss på lista. Blir nice!
Lördagen vill man spendera utomhus med folk..
någonstans att sola, bada, picknicka, grilla.. typ
Sökande efter trevlig miljö! (förutom tantolunden och görvälnbadet)

helgens-måste-tråkigheter:
handla! (grönsaker, mjölk och godis)
dammsuga (atschoooo)
tvätta (underkläderna.. hoho?)
byta kattsand (bläää)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: