Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

booring


Okej. Andra dagen med ett mosat ansikte.
Igår satt jag hemma och kollade på film. Bra med lite lugn I guess.
Men nu har snart en hel dag till gått åt till att bara sitta och göra ingenting här hemma.

Läppen har minskat i storlek, men ser fortfarande ut som en anka!
Det är helg nu. Och sista helgen innan jobbveckorna börjar för min del.
Antingen skall jag fortsätta gömma mig för allmänheten, för att inte skrämma någon,
eller så tar jag mitt förnuft till fånga och slänger med håret ute bland folk,
och visar hur snygg man kan vara, trots ankläpp, sårig näsa och hitlermuche
(som btw börjar bli svart ju mer den läker) ska väl vara glad att de iallafall läker.
snabba ryck!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: