Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

fredagsparty

Igår bar det av till Jonathan på festis! Värden hade fyllt 18
(jag och tjejerna hade en STOR handplockad blombukett med oss*)

Innan hade samtliga killar ätit trerätters och haft mysigt på verandan.
(Så coolt med redig killmiddag! som inte omfattar korv och bärs.)

När vi, ca 10 brudar dök upp i huset vid 10 tiden,
hade killarna hällt i sig alkohol, vilket vi också hade..
festen kunde börja!


..slutade gjorde den för mig ca 5 timmar senare.
Den sista timman med husets mor och dotter!
Sedan tyckte den äldre att det nog ändå var dags för oss
(Kim, Micke, Johan, Mange, mig och Tobbe att röra oss hemåt)

Turen hade man att killarna hade cyklar.
Bakom Micke upp för heeeela djävulsbacken vid mig!
 tränade mänsben *tummen upp*


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: