Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

helgkaos

Sådärja!

Nu är första helgen i jobbveckorna avklarad,
och levd till yttersta!


Torsdag: middag med Jessicas familj -> PG krogen
(Jessica dricker födelsedagsmargarita på Texas long horn!) (GOD MAT)



Fredag: förfest/middag hos Jessica -> MP krogen (bästa MPkvällen ever!)








Lördag: gummibåtsfest med Sandra -> 90's krogen med Jessica
(har numera en gummibåt som ska användas mer i sommar! FETT)
(Jessica och jag drinkar utanför 90's, vilket är billigare än på plats.
Svettigt värre på dansgolvet. Nya vänner och Camillavurpor)


Ouff! Im like dead haha. Man måste passa på när det är helg!
Varit fruktansvärt skönt att få sova också. Nu är det slut på det.
Imorgon ska man upp halv 6 igen.


Kommentarer



Postat av: Jessica

HAHAHAHAHA alltså vurpan AHAHhAhAha

2009-07-12 @ 16:33:59
URL: http://byxa.blogg.se/


Postat av: Camilla

hahaha!

jag kunde inte ställa mig upp för att jag skratta haha

2009-07-12 @ 19:35:21
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: