Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

helguppdatering Fredag

okeej... så var det den där fredagen.
jag hänvisar till Jessicas blogg för lite bättre beskrivning,
särskilt om hemväg, som var kaaaaaos.

min fredagsbeskrivning:

Efter jobb åkte jag direkt till centralen och mötte upp Jessica.
Vi införskaffades all världens tänkbart ätbart som fläskfilé,
roliga pommes och annat gött.
Påväg hem med tåget möter jag upp Sandra..
Vi tar en snabb sväng i Jakans centrum,
där jag köper tv stycken klänningar.
Väl hemma stryks som tidigare gissat powernapen.
Istället börjar det städas lite och uppfräschning av mig själv.
Jessica kommer och grillar och fixar käket med mig. Gott blev det!
Det tyckte Annika och Michaela också, som var med och åt.. och drack.. och drack.
Sedan mötte vi upp en Hanna, som dock var lite nedstämd av sjukdom och väskrån.
Gänger tar sig in till staden och kvällens mål: klubb ACE, på debaser.
blod, svett men INGA tårar! Asnice kväll. Bra brudar och en Petter, också bra!
Jag var lite stirrig efter väldigt lite sömn under jobbveckan, men überglad ändå!

Innan jag hamnade i min säng hemma i Jakobsberg blev det hemmafest hos
Annikas bror, dit vi åkte betald taxi, medans jag sov.
Hemresan därifrån slutade inte förrän vid 8(?) tiden på morgonen,
då solen stekte, och vi åkte för långt med tåg, bussar osv. Baah! som sagt ---> Jessica !!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: