Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

helguppdatering Lördag

Baaaakfyllan var sjuk när man vaknade vid 3 följande morgon..
Bokstavligt talat... SJUUUUK. precis som fredagen.

Eftersom man tidigare lovat en Sandra en kväll i Lövsta,
fanns inga andra alternativ än att fösöka piggna till.. återuppstå.
Låg i sängen och sminkade mig. Att äta skulle innebära uppstötningar i form av spya.
Klockan halv 9 är man iallafall klar! Halvt levande men på benen.

Sandra och jag cyklar mot Viksjö, möter upp Sara,
och fortsätter resan mot Lövstabadet, där vi häva alkohol och ha trevligt.. liksom.
Där i ca 5 jävla minuter.. Krille och Matte är på plats, och vi..
DET BÖRJAR REGNA!!!
Killarna hoppar in i bilen, vi tjejer på cyklarna igen.
Vi får en resa hem med spöööööööööööööööreeeeeeeegn!!!!
Halleluja, jävla gosh hoe vad vi var blöta när vi kom fram till Sandras hus.
Sara och jag lånade lite schysta kläder av Sandra.
Sen dök killarna med bil upp, plus Daniel och Tony.
Pokerspel och musik. Skönt chill!
Sen kom Micke, Mange, Hegge och Johan, som hängt hos sistnämnd, på andra sidan gatan.
Killarna och jag drog vid 4 tiden från Sandra, efter Galen panna (spel) med mera! Peheheace

Frukost, innan superbakfyllan drog igång på allvar: ostbågar
Övrig dagsmål: kladdkaka och nötter. Woohooowow


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: