Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

helguppdatering Söndag

Vakna vid 11 tiden av sms från Annika,
som två timmar senare kom och hämtade sin väska från fredagen.

Nu sitter jag i soffan framför tvn. Lite trött sådär.. sliten och bakfull.. ja.
Tanken var att städa idag. Städa ordentligt.
Jag känner att jag orkar inte just nu.. Diskmaskin har jag iallafall satt igång so far.

Får se hur det blir ikväll. Lite prat om middag med Sandra igår.
Fast det pratet var vid 3 tiden igår. Vi får se helt enkelt.

Ska iallafall bara sitta här och chilla tills jag (om jag) får nya krafter,
att städa, byta kattsand, dammsuga och sånt med. Vi får se..

Ätit lite iallafall! En ostmacka och oboy... Kanske en till? vi får se....

imorgon work! >.<


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: