Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

Hitler på äventyr

Igårkväll hookade jag upp med mina vänner,
som fick se mig med min nya look: sårmustasch och skrapnäsa.

Jessica, Lottie, Linnéa och jag bussade hem till Sara efter middagen.
Dit anslöt sig också Sandra och Hanna.
Med alkohol och uppdykande killar blev kvällen än better på länge!

Det blev mycket hitlerskämt på mig som alla hade kul åt.
Jag hade kul åt det första dagen med familjen. Några av Jessicas var rätt okej också!
När alla spelade ölspelet satt jag och tyckte lite synd om mig själv.

Det döks ned i Saras fräscha jacuzzi efter mera vin.
Där var det varmt och skönt! Jag vet inte om killen blev tillsagd att muntra upp mig,
men rätt som det var kysstes jag helt oväntat där vi satt i vattnet. Inte lite heller!
Sedan var jag glad resten av kvällen! Tack killen. (namn är inte så viktigt?)
Dessutom ramlade halva skorpan av muschen av någon gång under kvällen!
Ser rätt okej ut. Hemma vid 4 i mitt tomma hus och slocknade bums.


Idag har jag varit lite segig, vilket har varit skönt.
Sov fram till 1, vilket aldrig händer! Superduper.
Nu är Fina hemma från jobbet och snart blir det sillmiddag! underbart.

Imorgon är första dagen på tre veckor med jobb, inte lika underbart..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: