Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

hoolan bandoolan!

Nu har jag tyckt synd om mig själv i två dagar.
Tilltäppta luftvägar och huvudvärk.


MEN! Nu kom jag precis hem från affären(!)
Jajamänsan, Nu blir det andra bullar i huset..

Jag såg till att införskaffa det allra viktigaste:
sallad, gurka, morrötter, juce, flingor, mjölk, riskakor,
300g choklad, en STOR påse godis, salamipålägg och skagenröra!


Imorgon ska jag ta mig i kragen och pallra iväg till Jobbet.
Tre dagar kvar nu. Halsen är inte lika svullen längre,
och med ny energi i form av det goda jag införskaffat,
ska det nog gå alldeles uuuuutmärkt.

Nu ett mellanmål bestående av:
en morot, några chokladrutor
 och en stor skål med flingor och mjölk.
..Med Extreme Homemakeover att gråta till.
Peace


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: