Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

imorgon är det sommarlov, igen!

Nästan lite vemodigt..
Imorgon är sista dagen på Vasakronan,
jag som precis börjat känna mig hemma på allvar.

Idag har jag lekt med silikon i ett kök...
Sedan åkte jag och Chefen runt i stan med bil.
I en annan byggnad av Vasakronan visade en annan kollega alla elcentraler
och luftsystem... och sånt för Marre, som ska ansvara för fastigheten nästa vecka.. eller något.
Den andra kollegan heter Sven-Åke och är rätt boring.
Gubbe som klär sig i beiga gubbkläder och pratar så lite som möjligt.

Min chef som inte är riktigt som alla andra, i bilen påväg tillbaka:
"Såg du vad snygg Sven-Åke var idag?
Jag: "eehm.."
Chef: "Jaa.. han såg ut som en bajskorv"


Imorgon, sista dagen.
Till lunch blir det sushi igen!
Asnice Sushiställe på little Essing,
ska checka imorgon vad det hette.

Nu ska jag strax göra iordning lite mat åt mig.
skagenrörasallad?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: