Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

inte gonatt..

Gick ju bara strunt på tvn..
Tanken var att somna tidigare. Inte dö av uttråkning!

Tog därför med mig datorn ned på rummet istället.
Falcor har lydigt lagt sig brevid mig i sängen..
Det är skönt att ha lite sällskap i det tomma huset.
Jag måste nog ha en kissekatt när jag flyttar hemifrån..
Det skulle bli fruktansvärt ensamt annars.
Nu på vardagarna pratar jag egentligen inte med fler än chefen och städaren.
Sen några randoms beroende på vad jag får göra den dagen.
Iförrigår(?) fick jag hjälp av en taxichaufför att dra loss en... äsch går inte att förklara.
..I vilket fall är det skönt att ha kissemisse här hemma som man kan prata med!
Kanske till och med tar med mig Falcor dom första åren när jag flyttar.
Han är ju ändå typ min katt nu. Familjen är borta en månad, och ´jag har därför tvingats
mata och fixa lådan. Sover hos mig gör han ju redan.. Det betyder väl att han är min katt?
Sorry mama! Du kryper till en andraplats på Falcors favvolista.
Upp på vinnarplats kommer den länge täta tvåan.

Gosh.. det här inlägget demostrerar hur galet ensam jag är.
..Kanske också över hur trött och sliten man är..
Powernap när jag kommer hem imorgon kommer jag nog knappast hinna va.
Det är bara å köra!

Åh Polly, vad gott! Åh Polly, vad gott! Åh Polly, vad gott
jävla cpreklam.......


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: