Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

jobb vecka 2

Tillbaka igen på hyresvärden vasakronan i det stora huset på Lilla Essingen.
Gosh! trött trött trött.. JAG ÄR SÅ TRÖTT!

Solen skiner och jag ber till högre makter att det gör det till helgen also!
Helgerna är som sagt det jag lever för. För övrigt lever jag för att hålla mig vaken, maha..
Dock har jag kommit fram till att jag är överbetald på ett bra jobb, med bra människor!
Idag drogs blåstället på också. Hårdare arbete inom räckhåll..
Ingen idé att säga vad jag får göra. Det är lättare att säga vad jag inte får göra!
..men som man säger; omväxling förnöjer! yeees

Nu ska jag alldeles strax ställa mig och steka potatis och köttbullar. Mums!



äta, (LITE) tv, sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

puss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: