Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

juli är taaaaajt!




gosh!
Jag fick för mig att samla ihop det som är kvar av juli månad.
Då är inte ens kryssningen den 5e augusti med.
Jag kan se att det är en hel del på gång.
Lite väl mycket kanske?
Det är sommarlov ett litet tag till,
det är bara att ta vara på tiden!

Vill gärna ha en stund på landet där min familj vistas hela sommaren.
Nu när mamma ringde berättade hon att mormor vill ut hon med,
och är i behov av sällskap för att komma ut..
Jag sa oh yes, jag ställer upp!
Sen såg jag att sista veckan av Juli innebär pridefestival och en av de närmaste fylling 18.
stressmagen på g?

..men allt ordnar sig.. right?



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: