Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

kullerbytta och fläskläpp

Igår vart det som tidigare nämnt Tantolunden på Söder för en hop töser.
Vi spelade ölspelet och hade det trevligt. Mycket trevligt.
Hemväg och en jättefull jag, som kommer på idén att göra en kullerbytta.
Det kändes som en bra idé då. En gräsmatta hade varit bra också.
Asfalten var hård!


Nu går jag klädd med en STOR fläskläpp,
uppskrapad näsa och en rejält varig hitlermuche som mamma påstår innehåller grus.
Så den ska pappa få kika på när han kommer hem. Jag börjar yrsla litet när jag smetar runt i såret.

Får se om man vågar sig ut ikväll, isåfall lövsta typ.
Fast vettigare känns att stanna hemma och gömma sig till på söndag,
och hoppas på att svullnaden lagt sig till måndag morgon, då jag börjar jobba!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: