Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

landet & familj

Imorgon klockan 10 på morgonen kommer mormor till stationen med taxi.
Då ska hon, jag, syster och katt resa med bussen ut till norrtälje,
där päronen kommer och kör oss sista biten till Väddö, landstället
(där familjen för övrigt vistats i en månads tid)

Det ska bli otroligt mysigt att komma ut till landet och spendera tid med familjen.
Jag behöver lite sånna dagar efter allt jobb och festande.
Det blir att bada, äta gott, kanske plocka lite svamp och bara vara.

(Det går bussar att ta sig hem med. Troligt är att jag tar en på torsdagen,
så har jag hela helgen att parta och lira pridfestival med.)



..När Madde kommer hem från Grönan och Stockholmsguidening med familj
lär det bli lite snack och skvaller, som sedan får vänta till skolstarten,
då hon kommer tillbaka och bor i Indien hos oss (källarrummets smeknamn)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: