Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

lugna gatan

Verkligen lugna gatan här hemma..

Folk jobbar, är bakfulla, sjuka eller allmänt trötta.
Så var det iallafall igår... Folk ville bara chilla,
och det kunde jag lika gärna göra ensam... så det gjorde jag!

Såg på en skräckfilm tills jag blev helt harig och
inbillade mig en massa läskiga ljud utifrån. Somnade gjorde jag iallafall!

Och idag, fredag...
Min tanke var att dra in och njuta lite av Stockholm Pride inne i tantolunden.
Dessvärre tycktes folk inte må mycket bättre idag(?)
Dessutom ska ett regn över himlen ett tag nu... kul kul kul

Ifall Sandra rycker upp sig till efter middagen blir det iallafall fest eller annat.
Det får man hoppas på! Annars finns det en risk att jag blir grovt rastlös!

Lördag lovar iallafall roligheter!! :D
(även fast det ser  ut som att jag missar prideparaden i år)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: