Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

måndag - snart helg!

Idag var första dagen på jobbet!
Från busshållsplatsen går bussen direkt till stan och sveavägen.
Där blir jag upplockad med bil av chefen, å åker till till Lilla Essingen där kontoret ligger.
Dvs Vasakronan, mitt andra av två sommarjobb i sommar. (Statens Fastighetsverk)

Var väldigt slitsamt att gå upp så tidigt. Halv 6 stod jag på benen. FY!

Jag får väl säga att dagen var rätt smärtfri trots allt.
Fanns dock inte massor att göra, men iallafall.
Imorgon skulle det tydligen hända mera grejer med luftsystem eller vad han sa..
Nu känns det som det är dags för sängen om man inte vill vara lika trött imorgon.

Jag kan inte göra annat än längta till helgen! eller..
Onsdag = jobb, (kanske) after work öl med Hanna, om jag överlever jobb dvs
Torsdag = jobb, middag med Jessicas familj. JESSICA FYLLER 18!! <3
Fredag = jobb, mat hos Jessica och UTGÅNG för födelsedagsbaby


Kommentarer



Postat av: Jessica

JAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D

2009-07-07 @ 02:58:00
URL: http://byxa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: