Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

pissssssssssskorv!

jaa jättekul..
åh vad bra jag mår..

Kände mig inte krasslig igårkväll, och somnade hyfsat tidigt,
Imorse när jag vaknade halv 6 hade jag fruktansvärd huvudvärk,
halsont precis som innan ordentlig sjuka bryter ut, allmänt cpsnorig och hängig,
 visst är det väl också feber jag känner? Åh yrselröv.

Tendensen till detta kände jag i fredags förmiddag. Men det försvann under dagen,
efter sushi och taggande inför helg med Jessica och company.
Nu mår jag... blä. Kanske spöregncyklingen från Lövsta i lördags bidrar, va?

Har i en timmas tid försökt få tag på Sven-Åke,
som han heter som jag skulle ha jobbat med idag, då chefen är hos läkaren.
En timma! Hans mobil var avstängd vilket var väldigt passande tycker jag.
Lyckades få tag en Bo, som också är med på morgonen och äter frukost på vasakronan,
som fick hälsa mitt ärende: Im sick. Vill inte ha era pengar. Puss

BRA - gonatt!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: