Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

sista slaget



Typiskt mig att börja kolla på en film alldeles för sent!
Sitter och kollar på Parfym, berättelsen om en mördare.
Obehaglig film om en kille som är besatt av dofter.
Inte minst kvinnodofter, som han försöker göra parfym av.

Jag har iallafall varit duktig nog att göra frukosten som jag ska äta imorgon.
Jag har också packat lunchen, som blir sparrissoppa och mackor. Mums.
Imorgon är det uppstigning halv 6. Helt fantastiskt. HELT JÄVLA FANTASTISKT!






DET RYKTAS OM KRYSSNING DEN 5 AUGUSTI


Kommentarer



Postat av: Anonym

supa?

2009-07-06 @ 13:57:09


Postat av: Camilla

du kan mowgli

2009-07-06 @ 21:13:07
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: