Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

sommarvimmel

Igår blev det lite rålis och senare viksjö hemma hos Joar.
Lagom chill förutom mitt hysterik på studsmattan med Niklas. Sinnessjukt roligt!


Ikväll och alldeles strax bär det av till Tantolunden, länge sedan nu!
Tidigare idag var mamma och jag iväg och badade i bruket med lillebror och hans vän.
Vi var väl där kanske en timma innan lillebror skar upp hela foten på en sten/glas(?)
Jag stoppade blodet med handen och försökte låta lugn. Det var fan snuskigt alltså!

I vilket fall. Så fort tjejerna bestämmer tåg nu bär det av till Söder och Hornstull.
Det ska bli maaaaajsigt! peace


Kommentarer



Postat av: Madde Kusin

Alltså det är sjukt mycket sånt, även i lövsta har folk skurit upp fötterna på glasflaskor, malin skar dock upp fötterna på snäckor vid görväln, trist! Hälsa familjen!

2009-07-03 @ 10:37:36
URL: http://www.metrobloggen.se/mittlivibitar


Postat av: Camilla

jag tycker att det alltid är någon som skadar sig när man badar där nere. Linnéa skar upp hela foten en gång och själv har jag också gjort det.

mycket havsrosor eller vad det heter, men också glas som folk slänger mot stenarna. Skitdåligt!

I will, hälsa du med :)

2009-07-03 @ 12:57:53
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: