Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

baksmällan [hemma] PG , MP

Tja!

Hade lite problem att komma upp ur sängen..
men utvilad var man! Frukost på det,
sen vidare in till stan för Madde och mig.
En heldags shopping med införskaffning av två par höst/vinterskor
och en härlig vinterjacka. Nu är jag redo för vintern!

Den där jävla Prinsessan (filmen) gick ingenstans!
"nämen ni vet.. filmerna går inte hur länge som helst"
Fuck Yah!

Vi såg på Baksmällan istället. Den var riktigt rolig!




Nu är vi alltså hemma igen efter allt släpandes på kassar..
Förstår inte att jag lyckades få med mig allt. Waah.
Cyklade med två STORA kassar. Extremstora.

Hemma i huse är det myspys.
Storasyster har ställt fram gurk med dipp och sånt.
Strax dyker henner polare upp här och har förfest.

Jag stannar till 9..
Till dess ska jag vara uppfräschad och uppklädd.
Det bar då av till station där jag ska möta upp Lottie och Nea.
Vidare till PG och hälla i sig helgen alkohol.
Fler människor att träffa på PG blir det..
innan vi knatar vidare till MP halv 11.
Dit kommer också storasyster och hennes gäng.
Många bra människor på MP ikväll. Bra kväll?(!!)

Nu ska jag fortsätta äta min middag..




Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: