Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

bilder från Emelie firande



Vi åt tacos och god glass hemma hos Emelie,
paketöppning och alfapet blev det också! (med klunkgivningar)
Och vätskeintag givetivs inför äventyret mot klubbdebuten

  

   

Skålade och hade oss!
Söta Vicki och Jessica var mogna,
och skulle ha en mysig hemmakväll i Jessicas jacuzzi



Plötsligt var det dags att dra vidare!

 

 

Bra ACE-kväll blev det !
Tror även födelsedagsbarnet instämde.
(vi ska trots allt ha våran skiva dära!)

Själv hittade jag en danspartner som var
sjuuukt duktig på att dansa
.
Jag är inte det! Särskilt inte berusad och
med höga klackar.
Killen (som jag inte minns namnet på)
kastade och snurrade runt med mig hela kvällen. BÄST!
Han gav mig dilemma när han skulle dra:
"följer du med hem till mig eller ska jag bara ta ditt nummer?"
haha! Vet inte vad han såg hos mig, bambi på hal is, med kul var det!
Det fick bli det senare alternativet medans jag dansade vidare med annat folk,
innan jag och Jossan gav upp kvällen och tog nattbussen hem.. awesome.

Vakterna var ovanligt trevlig på ACE också..
En la en filt över mig när jag stod ute i rökrutan som moraliskt stöd i dugget.
En annan sa när vi kom åt oss att använda killarnas toa,
när det var lång kö på damernas.

Bra kväll, helt bra kväll!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: