Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

dags för KRYSSNING!

   

Det är dagen för kryssning!

Vaknade gjorde jag för en liten, liten stund sedan..

hann inte mer än gå upp för trappan när ytterdörren öppnades
"HEEJ NU HAR JAG VARIT I CENTRUM, vakna du nuuuu?" / lillebror
Satta mig i soffan.. *sms* "Hej Camilla!" / Tobbe
Hemtelefonen ringde som lillebror svarade i "jahaa.. aa Camilla kommer här"
Snackade med Jessica några snabba minuter om att börja packa osv..
Hanna ringer på mobiltelefonen "Vi hörs senare Jessica, tja"
"Hej Hanna, om du väckte mig? nejra.. jag är typ.. vaken" / med morgonrösten kvar.

Allt på loppet av några minuter!

Nu sitter jag här i soffan och äter frukost..
har en hel del å göra innan det blir tåget från stationen 16.00.
Vidare mot middag i stan vid Slussen (på donken)
och sen tunnelbana till Gärdet, traska och båtavgång 19.30 från Värtahamnen


att göra:

Äta upp frukosten
Väcka Madde
Ta en dusch
Ta bort gammalt nagellack och fixa på nytt
packa väskan med diverse saker:
sovkläder, tandborste, hårborste, smink,
mobilladdare, hårsspray, plastspindlar,
Digitalkameran + laddade batterier och
kvällens partyoutfit (som jag ännu inte tänkt ut!)
Ställa mig och fixa lite fyllekäk/frukost till resan.
Stoppa ned maten i folie i båtväskan.
Äta lite av pizzaresterna igår - VIDARE MOT ÄVENTYRET!





HÖRS IMORGONKVÄLL!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: