Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

dator¤svin¤helg

Jaa.. datorn är inte av största prioritering för tillfället.
Det är vid den stationära datorn i mitt rum jag får sitta om jag vill komma åt internet..
är  något skevt med trådlösa nätverket här hemma för tillfället.
Fina och Madde slåss om platsen under trappan till sina bärbara, där det finns internetkablar.
Får jag extraknäck på syrrans jobb till jul skall  jag nog köpa mig en egen.. bärbar alltså.

Svinkallt ute är det btw!
Ryktas om snöfall också.Själv har jag bara sett några ynka flingor falla. Som utanför fönstret medan jag åt frukost imorse. Inte stannar de kvar på backen inte.. I vilket fall är det snorkallt!
Blir nog raggisar imorgon tror jag. Har iallafall klarat mig igenom en förkylning nu..
första steget i kampen mot kyla. Steg två är att klä sig varm och tappert strida.

                

Ikväll efter skola och middag var syster, mamma och jag på en föreläsning.
En snubbe snackade en väldans massa tid om relationer och berömelse.
Jag tyckte att det var bra.. han var väldigt mysig men lite väl mycket halleluja-predikare haha.

Snart helg som sagt! Trots mitt klagande tycker jag att veckan gått megafort! verkligen.
På fredag kommer Maddes vän Malin ned från Östersund och vi skall se till att göra något kul ihop i Stockholm stad. Har planer ihop med bästa Patrik. Kanske blir de paradiset ^^ samma läbbiga lokal som förra fredagen!
På lördag bär det av till stan, vinterjacka osv skall införskaffas. Sedan blir det bio som vi totalmissade förra helgen Maddson och jag, eftersom den film vi ville se inte gick någonstans, trots att den haft premiär och god kritik av ..kritiker.
Mamma har bidragit med gratisbiljetter och pappa med gratis popcorn och cola-check.
Kan inte bli fel! (om de nu inte skulle visa sig att filmen fortfarnde inte går)
Efter biobesök ska jag försöka hooka upp med Linnéa innan det blir MP!
Söndag blir nog en bra vilodag skulle jag tro..?


  ..att bygga en dröm på



Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: