Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

fan fan fan fan fan

ÅÅÅÅH! JAG ÄR SÅ JÄVLA LEDSEN NU

Natten till igår, måndag sov jag fruktansvärt dåligt!
Vissa nätter kan jag helt enkelt inte somna.
Så har det varit sen jag var liten..
När jag vaknade igår låg jag åt fel håll i sängen..
allt annat än utsövd.

Idag, tisdag, har jag ett matteprov som jag varit sjukt nervös inför.
Från när jag kom hem igår satt jag och pluggade flera timmar.
När jag insåg hur dåligt det gick att lära in (jag är sämst på matte!)
..så blev jag väldigt illa till mods. Blir fan aldrig klar med skiten!
helt jävla matteinkompetent.
I vilket fall.. när jag la mig för att sova igår gick det inte heller,
trots att jag borde ha varit väldigt trött eftersom jag inte sovit natten innan.
Värk i hals och kropp.. tänkte att det var pga utmattning och inget annat.

Nu.. när jag vaknade efter den lilla sömn jag fått,
hade jag så fruuktansvärt ont i huvudet (..halsen och varenda lem i kroppen)
Tänkte att det fortfarande var sömnbristen och nervositeten för matten som bidrog.
Lång skoldag och ikväll konsert. Jag la mig ned på kudden igen för att sova bort
svenskan och mentorstiden.. så att jag lättare skulle orka med prov och resten av dagen.

Här sitter jag nu, påklädd och har försökt äta lite..
Men när jag insåg att jag mådde ännu mer piss ju mer tiden tiden gick,
tog jag tempen. 38 graders feber vilket känns i hela kroppen!
Tänkte ignonera detta, men att cykla ned till skolan är en ansträngning jag inte klarar!
Att stå upprätt är nog jobbigt. fan fan fan
Jag är rasande arg och ledsen på allt just nu! Jag orkar inte det här.........................
Ringde och frånanmälde mig 5 minuter i 12 (efter 12 gills det för kommande dag)

JAG ORKAR INTE DET HÄR!!!!!!!!!!!!! (btw: imorgon har jag samhällsprov)
Veckan är fullproppad med saker. Jag kan inte ligga hemma.. ÅH jag orkar intekwräifdsfsf 'e


Kommentarer



Postat av: Jessica

Jag mår också piss! :( Vafan! Snurrat och är varm. Kanske ska ta tempen jag med :( men torsdag låter bra annars!

2009-10-06 @ 15:29:39
URL: http://byxa.blogg.se/


Postat av: Camilla

stackars, stackars oss :(

hoppas vi är krya till torsdag <3

2009-10-06 @ 17:20:26
URL: http://bambilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: