Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

fredag - galen (nostalgi)tripp



SARA OCH JAG - förfestade och åt pizza hos Therese innan Årstaberg



PATTE 18! GULLE <3



SARA OCH THERESE - söta barndomsvänner från barkarby



ROSANNA OCH PATRIK - sötnosar! många gamla minnen kom upp



HANNA - min nutida trogna vän var med






PATRIK - dansar med bloggerskor






Var inte riktigt vårat typ av folk.. även om man kände igen flera
Superkul att träffa sötnos Patrik och det blev lite dans innan vi tjejer drog vidare.

Hanna kände sig okry och fortsatte hem med tåget,
då jag, Rosanna och Therese fortsatte till Lilla Barkarby(?)
liten krog i barkarby som jag ville kika in i.
Blev cider och bekantskaper där innan vi fortsatte hem till Therese hus
igen, där vi också hade vårat förande och ätande.

Rosanna skulle jobba och knatade hem hon med efter ett tag hos Therese.
Då hade fler människor dykt upp där. Vi var 5 personer som tog en stor taxi
till ett kontor i Vinsta där två unga herrar höll till.
Där festade vi och drack fram till småtimmarna med folk jag aldrig träffat!
Den enda jag någonsin träffat var ju Therese, som jag inte umgåts med sedan
jag flyttade från Barkarby sommaren före 6an.

..CRAZY!

Vaknade gjorde jag klockan 12 idag,
i en trång soffa som jag delat med någon vid namn Jesper.
(när vi insåg att vi inte skulle kunna ta oss hem,
insåg vi lika snart att sovplatserna var två smala soffor för
Therese, mig och de två unga herrar som ägde kontoret.
Jag somnade i den ena medans resten såg på film.

..helt crazy som sagt!
Rullade hem idag med 541an,
och la mig på engång i sängen och sov fram till middagen.
(då hade jag inte ätit så mycket som ett russin på hela dagen)




Nutid: jag har nydligen ätit en välbehövd middag med mina kära familj.
Att lägga sig och sova igen känns en aning lockande!
istället har jag efter en underbar dusch sminkat om mig och sprayat håret.

Ikväll ska jag dricka öl tillsammans med Madde, Jesper (hennes vän från dalarna)
och en kille jag inte vet vem det är.

För tillfället är Maddson modell på Goldwells modegrej i stan med andra frisörklassisar.
Jag väntar alltså på att denne fröken ska komma hem och berätta vart vi ska -
Har man lovat så har man! (jag lovade tidigt i veckan)


medans jag väntar.. blir det lite godis uppe i soffan  








Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: