Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

fredagsbilder

Måste rensa kameran så att den är ren från bilder till ikväll!

Hanna dyker upp hemma hos mig efter jobb och middag.. Lär bli vid halv 8 tiden.
Då ska vi kröka på vårat skafferi av vätskor. Vi har ett stort skafferi här hemma!
Kvällen kan nog bli rätt vild. Undrar vilka kläder man skall ha.. 80tals tema och hela kalaset.
Får ta i tu med det efter bilduppladdningen:




Efter kraschade bioplaner satte Madde igång att sminka sig.. och mig.



Madde tyckte att vi skulle köra lite mer iggy, jag missuppfattade nog..

 

Maddpadd och jag väntar in övriga på lilla PG.



Emelie, en hård Jessica och Madde



Jag, Hanna och Therese på andra sidan bordet.
Sara joinade den också, spillde ut drinkar och hade sig.



Inga bilder från MP. Men oj oj vad vi dansade och svettades.
Skönt vare att komma hem i god tid. Bra fredag!


- Snart är det kväller.. Lördagkväll!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: