Camilla Olsson

Livet blir vad man gör det till!

GALET PASS ya ya


Woo! Träningspass 1 slutfört.. OMG


Madde och jag var tillbaka på F&S, efter ett års uppehåll ungefär.
Vi letade fram våra kort i byrålådan som vi såg till att tanka på med 6 månader.
De pass som passade oss tidsmässigt var CirkelFys. Låter gött tänkte vi.

Jo tjena! Hej till en massa olika stationer med tunga vikter.
Sit ups med vikter, kulstöt med vikter, step med vikter..
och en massa andra sjuka övningar som armhävningar.
Topp för två hel otränade jäntor! Skrattade gjorde vi.

Skrattade gjorde vi inte efter att passer var klart.
Svettades var en sak jag gjorde!
Vi åt sedan medtagna frukter i bastun
(vi uppdaterar världens kanske bästa tradiotion)
Vi fick sedan skjuts hem av söta pappa.

JAG KOMMER VARA DÖD IMORGON!

VI ROCKAR!

-
nu: skorpor och te i mitt rum. (and Campus Svea ofc)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: